This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Bezprašné tryskanie je vynikajúcim nástrojom na odstraňovanie farieb v automobilovom priemysle
Bezprašné tryskanie je oveľa rýchlejšie než pieskovanie alebo tryskanie sódou. Keďže voda znižuje trenie a zabraňuje vzniku tepla, neprichádza do úvahy riziko deformácie ako pri pieskovaní. Navyše, ak je vhodne použitý tiež inhibítor korózie, odstránia sa aj chloridy a získa sa dokonalý povrch pripravený na farbenie. Bezprašné tryskanie je riešením na problémy s deformáciami, ktoré vznikajú pri pieskovaní a na problémy s priľnavosťou farby vznikajúce pri tryskaní sódou. Proces bezprašného tryskania je rýchlejší, čistejší a zelenší než akákoľvek iná dostupná technológia na odstraňovanie farby.
Z väčšiny automobilov je možné úplné odstránenie farby z vonkajšieho povrchu v priebehu cca. 2 hodín. K tomuto treba použiť 4-6 vriec častíc z recyklovaných sklenených fliaš a 185 CFM-ový kompresor. Odstránená farba a častice z recyklovaných sklenených fliaš zostávajú na zemi pod autom a okolo neho. Pre zber je najjednoduchším spôsobom, ak pred tryskaním rozprestrieme na podlahe plastovú plachtu. Po tryskaní, ale pokiaľ možno ešte pred záverečnou aplikáciou inhibítora korózie, zrolujte plachtu a odhoďte ju nabok. V prípade správnej aplikácie zabraňuje inhibítor korózie hrdzaveniu až po dobu 72 hodín, ale odporúča sa, aby sa čo najskôr po tryskaní aplikoval základný náter.
Bezprašné tryskanie bolo už predstavené v troch sériách My Classic Car s Dennisom Gage-om a iných televíznych programoch, časopisoch, webových stránkach ako i v ďalších publikáciách. Vďaka tejto publicite sa stalo bezprašné tryskanie veľmi vyhľadávanou službou, čo je veľkým prínosom pre tých, ktorí vlastnia naše stroje.
Ľudia po celom svete okúsili, že náš proces bezprašného tryskania je vynikajúcim riešením problémov spojených s prípravou povrchu. Prezrite si niekoľko fotografií, ktoré sprístupnili ľudia, ktorí denne zarábajú s našimi strojmi.
Lajkujte nás na Facebooku, aby ste videli ešte viac práce a akcií z reálneho sveta.
Prípadová štúdia – 1963-ová Chevy Impala
| • Popis práce:
Odstránenie všetkej farby pred novým farbením. |
• Nosný povrch:
Oceľ |
| • Ďalšie výzvy
Viacvrstvové farbenie Kit karosérie (bondo) Hrdza |
• Použité zariadenie:
DB500 Mobile s 210 cfm kompresorom. |
Celkový potrebný čas tryskania na odstránenie vonkajšej farby, hrdze a kitu karosérie: 53 minút! Pozrite sa na video nižšie počas používania.






















